Magyar Mária
egyetemi tanársegéd, tanszékvezető-helyettes
Bemutatkozás:
2007-ben végeztem a Budapesti Corvinus Egyetemen okleveles közgazdászként. A diploma megszerzése után egy közlekedésiparban tevékenykedő magyar tulajdonú nagyvállalatnál dolgoztam marketingesként. Doktori tanulmányaimat a BME doktori iskolájában folytattam, kutatási témám a magyarországi autóipari vállalatok hálózatának és stratégiaalkotásának elemzése. 2010 őszétől tagja vagyok a Budapesti Corvinus Egyetemen működő Magyarországi IMP Kutatóközpontnak, ahol kutatótársaimmal együtt különböző vállalati projektek keretében vizsgáljuk az üzleti hálózatok működését, valamint a marketing üzleti hálózatokban betöltött szerepét. Oktatási területeim közé tartozik a marketing, marketingkommunikáció, valamint társadalmi marketing és kommunikáció.
Publikációk: MTMT
Szakmai jártasság, kitüntetések:
Magyarországi IMP (Industrial Marketing and Purchasing Group) Kutatóközpont tagja (2010-)
MTA Publikációs Nívódíj (2015)