Neumann János Egyetem Gazdaságtudományi Kar - Kecskemét

Kereskedelem és marketing alapszak - legyenek vevők rád!

PDF letöltés Cikk nyomtatása E-mail

A jó bornak nem kell cégér – tartja a rossz marketinges. A jó marketinges viszont tudja, hogy a legjobb termék is jobban fogy, ha jól adjuk el. Van ötleted, hogy hogyan lehet az Északi-sarkon fagyizót futtatni? Vagy tudni szeretnéd, mitől lehet sikeresebb egy gyengébb technológiájú eszköz, mint egy modernebb? Válaszd a KM szakot!

 

Mi is az a KM szak?

A szak az eladás trükkjeinek elsajításáról szól. Na, ne átverésre gondolj! Ehelyett megtanulsz a vevő fejébe látni, ami hatalmas versenyelőnyt jelent. Piacismeret és kreativitás – a jó marketinges a szakember és a zseni keveréke.

 

Mit fogsz tanulni nálunk?

Egy KM szakos éberen figyeli a piaci eseményeket. Tudja, hogyan fürkéssze ki a vásárlói igényeket. Átlátja, hogyan lesz egy vevői igényből konkrét termékötlet, és az hogyan jut el a megvalósításig. Képes a vevői és a gyártói szempontok szembesítésére, piaci visszajelzések gyűjtésére. Tud reklámokat, reklámkampányokat tervezni, vagy akár egy arculattervezési projektet levezényelni.

 

Mi leszel, ha nagy leszel?

Piackutató, márkamenedzser vagy reklámszakember, vagy dolgozhatsz a közösségi médiában. A gazdasági szféra kreatív területeitől a multik értékesítéssel foglalkozó osztályain át bárhol megállod majd a helyed.

 

Tudod, hány cég csődöl be amiatt, hogy mindent jól csinál, de nem tudja eladni magát? Ha el akarod adni magad, de az olyan szakkifejezések, mint a piackutatás vagy a vásárlói magatartás (még!) zavarba ejtenek, egy dolgot tehetsz: hozod a kreativitásodat. A szakértelmet majd mi biztosítjuk hozzá!