Dr. Somosi Ágnes, PhD
egyetemi adjunktus
Elérhetőség: somosi.agnes [kukac] gtk.uni-neumann.hu
Bemutatkozás:
A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen szereztem Nemzetközi gazdálkodás BA diplomát, majd a Budapesti Corvinus Egyetemen végeztem el a Marketing MSc szakot, és ezzel párhuzamosan CEMS Master’s Degree in International Management szakot is. Pályámat a gyógyszeripari marketing területén kezdtem, majd a bank szektorban végzett üzleti tanácsadási projektet követően főként az FMCG szektorban és a telekommunikációban dolgoztam.
Közel 6 év iparági tapasztalat után 2013-ban kezdtem meg doktori tanulmányaimat a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszékén, ahol 2018-ban szereztem meg doktori fokozatomat. 2016-ban a Bécsi Gazdaságtudományi Egyetemen (Wirtschaftsuniversität Wien) kutattam, amellyel 2018-ban megkaptam az Európai Marketing Akadémia (EMAC) „Best paper of the conference based on a doctoral work” díját is. Fő kutatási témám a szolgáltatásmarketingen belül a szolgáltatáskivezetés sikerességének mérése fogyasztói reakciókon keresztül és ezzel összefüggésben a marketingstratégia kialakítása. Tanácsadóként elsősorban marketingkutatási és marketingstratégiai projektekben veszek részt.
2016 óta tanítok a Neumann János Egyetemen Marketinget, Fogyasztói magatartást és Marketingkutatást tárgyfelelősként, utóbbit MBA szinten egyaránt. Emellett a Budapest Corvinus Egyetem Német Nyelvű Gazdálkodástudományi Képzési Központjában (DSG) Marketinget és Marketingkutatást tanítok németül. Oktatói munkám során fontosnak tartom, hogy a hallgatók az elméleti keretrendszert vállalati példák alapján megfelelő gyakorlati tudáson keresztül sajátítsák el, amelyet a későbbiekben munkájuk során hasznosítani tudnak. Emellett mentortanárként, Kompetencia Portfólió oktatóként, TDK és egyéb versenyekre való felkészítő tanárként igyekszem szakmailag támogatni a hallgatókat, és részt venni a tehetséggondozásban, valamint a karriermenedzsmentben.
Oktatott tárgyak:
Fogyasztói magatartás
Kompetencia portfólió
Marketing
Marketingkutatás
Publikációk: MTMT
Szakmai jártasság, kitüntetések
2018: Best Paper of the Conference Based on a Doctoral Work- European Marketing Academy (EMAC); Somosi, A., Stiassny, A., Kolos, K.: Customer retention drivers in case of service elimination and post-elimination customer behavior: An empirical investigation in telecommunications
2018- Agtedu Konferencia: szervezőbizottsági tag
2017-2018- az NJE GTK mentortanára
2017-2019- MNB Pénzügyek Felsőfokon verseny felkészítő tanára
2016: Visiting Researcher ösztöndíj; Stiftung Aktion Österreich- Ungarn
2011: Huawei Innovative Leaders of Tomorrow ösztöndíj
2007: GE Foundation Scholar-Leader ösztöndíj